سئو-طراحی سایت

سئو-طراحی سایت

سئو-طراحی سایت

سئو-طراحی سایت

آموزش اساس سئو برای مبتدیان

تعاریفی که در سایر بخش های آموزش سئو و طراحی سایت عنوان شد ممکن است برای مبتدیان کمی پیچیده باشد با شرکت طراحی سایت مبنا همراه باشید تا توضیح ساده تری از سئو به شما ارائه دهیم. به عبارت ساده تر بهینه سازی برای موتور های جستو جو یک راه برای بهبود وب سایت است به طوری که آنرا به جایگاه بالاتری در نتایج پیشنهادی موتور های جست و جو مثل گوگل ، یاهو و بینگ هدایت کند. وقتی که شما و یا هر کاربر دیگر در گوگل جست و جویی انجام میدهید نتایجی را به شما نشان میدهد که حاصل کارکرد بالغ بر 200 الگوریتم و فاکتور های پیچیده ی آن است. این الگوریتم ها با توجه به فاکتور هایی که مد نظر دارند تشخیص میدهند که یک سایت باید در چه رتبه ای قرار گیرد. به همین دلیل است که شما از سایت هایی که برای موتور های جست و جو بهینه شده اند بیشتر استفاده میکنید.

مراحل اصلی سئو یک سایت چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد سئو یک روند ثابت و استاتیک نیست بلکه مجموعه از چهارچوب ها و قوانین است. برای سادگی درک اصول سئو میتوان آنرا به دو بخش زیر تقسیم کرد.

سئو داخلی: مجموعه قوانینی که بیشتر مربوط به محتوا ، نحوه نگارش و ماهیت کلی سایت و به طور کلی اصول رعایت شده در طراحی سایت شما اشاره میکند

سئو خارجی: مجموعه روش هایی است که شما میتوانید به وسیله آنها سایت خود را در اینترنت ترویج دهید و در نتایج موتور های جست وجو رتبه بهتری کسب نمایید.

مقدمه ای از سئو برای مبتدیان

سئو داخلی:

با یک سرچ کوچک میتوانید به 15 قانون مهم برای سئو سایت پی ببرید . این راه حل های ساده میتوانند باعث افزایش بازدید سایت شما شوند و در مقابل آن سایت شما دارای اعتبار شود. علاوه بر آن ساختار یک سایت برای سئو بسیار مهم است  شما میتوانید با استفاده از اهمیت ساختار طراحی سایت برای بهینه سازی، در مورد اجزای ضروری یک وب سایت آشنا شوید. چنانچه شما بتوانید مراحل فوق را انجام دهید، میتوایند اعتماد موتور های جست و جو را کسب نمایید

سئو خارجی سایت:

علاوه بر این تغییراتی که در سئو داخلی سایت می توانید اعمال کنید تا رتبه بهتری در سرچ ها پیدا کنید، راه های دیگری نیز وجود دارد تا بتوانید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید این تکنیک ها مربوط به سئو خارجی سایت شما می باشد . سئو خارجی سایت به طور کلی به عنوان ساختمان لینک شناخته می شود اما ما در شرکت طراحی سایت مبنا ترجیح میدهیم که سایت  های  خود را از یک راه مناسب که شامل روش ها و تکنیک های ساخت لینک است در لیست پیشنهادات موتور های جست و جو بالا بیاوریم.

به طور کلی میتوان اینگونه برداشت کرد که موتور های جست و جو در تلاش هستند تا صفحات مهم وب سایت ها را شناسایی و به کاربرانی که روزانه از موتور های جست و جو برای سرچ های خود کمک میگیرند نشان دهند یکی از عوامل برای تعیین موقعیت یک صفحه از وب سایت تعداد لینکی است که از سایر وب سایت ها به آن سایت فرستاده شده است.

لینک هایی که از سایت های دیگر میگیرید سیگنالی به موتور های جست و جو ارسال می کنند که نشان دهنده ی اعتماد آن سایت ها به سایت شماست. این لینکها در صورت مثبت بودن تاثیر، میتوانند بر افزایش رتبه شما تاثیرگذار باشند.

برای دریافت لینک های بیشتر چه کاری میتوانید انجام دهید؟

این سوال بسیار خوبی است و ما در شرکت طراحی سایت مبنا مطمئن هستیم چنانچه شما پیرامون این مسئله در اینترنت جست و جو کنید پاسخ های مختلفی را در سایت های مختلف دریافت خواهید کرد. این دقیقا همان چیزی است که شما باید آنرا فراموش کنید. و تمرکز خود را تنها بر روی ایجاد محتوای خوب و با کیفیت قرار دهید.

محتوای خوبی که از جانب شما منتشر می شود میتواند برای شما لینک جذب نماید که نتیجه آن جذب ترافیک است. چنانچه شما با استفاده از خرید لینک و یا راه های آسانی مانند ارسال پست مهمان برای کسب لینک بپردازید ممکن است موفقیتی کسب کنید اما موقتی خواهد بود پس مطمئن باشید که وب سایت شما از لیست صفحات گوگل در آپدیت بعدی آن ناپدید خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.