سئو-طراحی سایت

سئو-طراحی سایت

سئو-طراحی سایت

سئو-طراحی سایت

چگونگی استفاده از لینکدین به شیوه ی مفید

در این مقاله از طراحی سایت قصد داریم نکاتی را درزمینه لینکدین و نحوه استفاده از این شبکه اجتماعی بیان کنیم. اگر قصد دارید از شبکه اجتماعی لینکدین بهره ی کافی را ببرید و استفاده مناسبی برای تجارت خود داشته باشید، کافی ست مواردی که در این مقاله مطالعه می نمایید به طور کامل اجرا نمایید.

برای استفاده بهینه از لیندکین در اینجا ما هفت مرحله را به شما معرفی می نماییم و از شما می خواهیم که این مراحل زا یک به یک اجرا نمایید.

1. داشتن هدف مشخص

اگر قصد دارید کسب و کار خود را با ارتباطات بیشتر از طریق لینکدین بهبود ببخشید بهتر از ابتدا هدف خود را کاملا مشخص نمایید و بدانید که روی چه موضوعی قصد دارید بیشتر تمرکز نمایید.

2. بهینه سازی اکانت لینکدین خود

اطلاعات خود را به صورت کامل در لینکدین قرار دهید و همچنین سعی نمایید فقط از مزیت های شغل خود تعریف نمایید و هرگز بین مطالب خود مواردی که باعث ایجاد تناقض در حرف های شما شود، به کار نبرید.

3. در گروه های مرتبط با زمینه کاری خود عضو شوید

عضویت در گروهایی که در زمینه تجارت شما فعالیت دارد می تواند شما را با همکاران بیشتری آشنا نماید و همچنین می توانید از تجارب عمومی آنها بهره برده و کار خود را رونق بخشید.

4.تعداد دوستان خود را افزایش دهید

ارتباطات خود را تا جایی که می توانید گسترده تر نمایید، اینکار باعث می شود دایره ارتباطات تجاری شما گسترده تر شود و شما با اشخاص بیشتری که در زمینه کاری شما فعالیت دارند ارتباط برقرار نمایید.

5. به ارتباطات و دوستان مهم خود توجه بیشتری داشته باشید

قطعا باید به مشتریان ویژه خود توجه بیشتری داشته باشید و با آنها تعامل بیشتری برقرار نمایید زیاد در دنیای امروز تجارت، داشتن مشتریان وفادار پر سود تر از تبلیغ برای جذب مشتریان جدید می باشد.

6.خود را حقیقی تر جلوه دهید

ارتباطات خود را بهتر و حقیقی تر پیگیری نمایید و با دوستان خود در شبکه اجتماعی لینکدین مانند یک تعامل اجتماعی ارتباط برقرار نمایید و از او در مورد تمام احوالات و روزمره گی هایش سوال بپرسید تا او به اینکه پشت این صفحه یک انسان حضور دارد بیشتر ایمان بیاورد و به شما اعتماد نماید.

7. سخاوتمند باشید و تعامل دو طرفه برقرار نمایید

سعی کنید ارتباطات خود را دو طرفه پیگیری نمایید و همانطور که انتظار دارید دوستانتان به پیغام  های شما پاسخ دهند، شما نیز به پیغام های آنها پاسخ دهید و برای مطالب آنها حتما نظر و کامنت بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.