از این حالت برای دو دلیل عمده استفاده می نماییم :
1- بالا بردن امنیت وب سایت.
2- اجرای برخی برنامه ها بر روی وب سایت بدون داشتن IP اختصاصی امکان پذیر نیست.
در طراحی سایت شرکت هایی که تجارت آنها به سایتشان مربوط می باشد این حالت می تواند کمک بزرگی به امنیت وب سایت ما نماید.
در این حالت یک آی پی به چندین دمین یا دامنه سایت داده می شود. یعنی وب سایت ما داری یک شماره ی IP مشترک با چندین وب سایت دیگر می باشد. اکثر وب سایت های شخصی و حتی تجاری و شرکتی امروزه از این دسته میزبانی وب استفاده می نمایند. زیرا هزینه ای نسبتا پایین دارد، گرچه امنیت در این حالت بسیار پایین می باشد. در این حالت همانگونه که از ترجمه آن پیدا است، فضای میزبان وب ما اشتراکی می باشد. ما برای طراحی سایت بهتر باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که اگر قرار وب سایت برای شرکت یا ارگان مهمی ایجاد نماییم، بهتر است است از سرور های اختصاصی و یا آی پی های اختصاصی برای میزبانی وب خود بهره ببیریم.
در لفظ صحیح استفاده مشترک از یک آدرس IP که متعلق به یک وب سرور اصلی ست برای کلیه دامنه های که در آن وب سرور داری Host یا فضا می باشند.
برای پیشرفت در رتبه ی سایتی که تازه راه اندازی شده باید با فنون و مراحل انتخاب کلمات کلیدی آشنا پیدا کرد همچنین با استفاده از ترفندهای دیگر می توانید سایت خود را به صفحات اول گوگل برسانید همانطور که قبلا گفته شد شناخت تجارت خود و همچنین شناسایی رقبای خود اولین و مهمترین هدف در انتخاب کلمات کلیدی سایت شما می باشد.
اگر به تازگی دارای یک وب سایت در حرفه ی خود شده اید بهتر است بدانید که موفقیت در وب سایت شما به سه عامل زیر وابسته است:
• محتوای تازه و مفید و همچنین سرعت ایندکس شدن صفحات سایت شما
•
شناسایی میزان موفقیت رقبای وب سایت شما در زمینه ی انتخاب کلمات
کلیدی؛شناسایی کلمات کم رقابت و کسب رتبه مناسب در نتایج گوگل می تواند در
وضعیت وبسایت تاثیر مثبتی داشته باشد
• شناسایی زمان لازم برای کسب رتبه مناسب در کلمات کلیدی هر صفحه
در
اینجا می خواهیم تا شما را با مراحل پیشرفت در کلمات کلیدی آشنا کنیم.در
قدم اول باید به مشخص کردن کلماتی که برایتان مهم است بپردازید برای این
کار می توانید کلماتی که رقبای شما در صفحات اول تا سوم گوگل هستند را
شناسایی کرده و بر روی آن ها تمرکز کنید،همچینین می توانید به تعیین کلمات
عمومی و اختصاصی حرفه ی خود بپردازید.
در قدم بعد می توانید به
استفاده از کلمات عمومی و تخصصی در متون وب سایت بپردازید برای این کار می
توانید مقاله ای را در زمینه ی کاری خود منتشر کنید.
انجام اقدام
های بالا در مدت زمان مشخصی می تواند تعداد ورودی های شما را از گوگل
افزایش دهد و به دنبال آن امکان دریافت سفارش از سایت شما افزایش می
باید.عضویت در شبکه های اجتماعی و همچنین دریافت لینک های مفید می تواند
جایگاه شما را در بین رقبایتان بهبود بخشد.
شما می توانید با مراجعه
به انجمن های تخصصی و همچنین سوالات کاربران در انتخاب کلمات کلیدی از آن
ها ایده بگیرید و یا با استفاده از ابزار Keyword Planner می توانید به
انتخاب کلمات کلیدی پرجستجو دسترسی پیدا کنید.