سئو-طراحی سایت

سئو-طراحی سایت

سئو-طراحی سایت

سئو-طراحی سایت

بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا

مدتی پیش در سایت مقالاتی را در زمینه ی بازاریابی اینترنتی ( نکات بازاریابی اینترنتی و بازاریابی ایمیل ) آموزش داده شد.همانطور که می دانید بازاریابی اینترنتی یکی ازکم هزینه ترین و در عین حال پربازده ترین روش ها در بازاریابی می باشد.در بازاریابی اینترنتی معمولا طراحی حرفه ای سایت ، بهینه سازی سایت ، تبلیغات اینترنتی ، ایمیل و ویدیو مارکتینگ موثر هستند.

در اینجا می خواهیم تا شما را با بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا آشنا کنیم.تجربه نشان داده که 80 درصد بازدیدکنندگان سایت ترجیح می دهند تا اطلاعات سایت را به صورت مقاله بخوانند و 70 درصد ازپاسخ دهندگان به تحقیق بیان کردند که بازاریابی با محتوا باعث می شود حس نزدیکی بیشتری نسبت به شرکت اسپانسر کننده داشته باشند، همین طور 60 درصد نیز بیان کرده بودند محتوای شرکت به آنها کمک می کند، تصمیم گیری بهتری در انتخاب محصول داشته باشد.

بازاریابی اینترنتی غیرمستقیم با محتوا

در روش بازاریابی اینترنتی غیر مستقیم با محتوا برای معرفی شرکت و یا محصول ، محصولات و کالاهای خود را به صورت مقاله معرفی می کنیم در این روش می توانید مقالاتی را ترتیب دهید و در قالب آن مقالات با مثال های زنده محصولات خود را معرفی کنید، نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید آن است که زبان ذهن ما زبان تمثیل و قصه هست و برای یادگیری تمثیل ها معجزه می کنند.حال به بیان روش های مهم در بازارابی غیرمستقیم می پردازیم.

√ تعیین اهداف خود و شناخت کامل بازار هدف و مشتریان: مطالب، تمامی متونی می باشند که در یک سایت یافت می شوند در این راستا متون وارد شده باید مناسب موضوع و هدف سایت باشد.

طراحی وب سایت به صورت محتوا محور: مطالب وارد شده در سایت باید به صورتی بشد که کاربر را جذب نماید تا کاربر به دنبال کردن سایت شما مشتاق شود.همچنین بروز رسانی سایت از عوامل مهم در جذب مشتری محسوب می شود برای اینکار بهتر است برنامه ریزی کنید و طبق برنامه یک روز از هفته را برای انتشار مطالب در نظر بگیرید . این کار باعث می شود تا بازدیدکنندگان جدید متوجه منظم بودن سایت شما می شوند و بازدیدکنندگان قبلی هم طبق برنامه به سایت شما سر می زنند.

√ استفاده از تصاویر و ویدیوهای مناسب: سعی کنید برای مطالبی که وارد می کنید از عکسی مناسب برای نشان دادن مفهوم و کمک کردن در متن استفاده کنید .در این راستا سعی کنید فاصله ای را بین پاراگراف ها قرار دهید تا چشم بیننده را اذیت نکند .همچنین با قرار دادن ویدیوهای آموزشی در سایت خود و همچنین سایت های مانند یوتیوب و آپارات بازدیدکننده خود را افزایش دهید . آموزش تصویری هم باعث بهترشدن انتقال مطلب می شود.

√ برگزاری قرعه کشی و اهدای جوایز: عرضه ی اطلاعات مهم و هچنین پیشنهاد تخفیف ویژه و شرکت در قرعه کشی می تواند انگیزه را در مشتری ایجاد کند و تاثیر مثبتی در بازاریابی ایمیل داشته باشد.شما نیز می توانید به حد وسع خودتان مسابقات و قرعه کشی هایی انجام دهید و با هدایای نفیس دیگران را به سمت برند خود جذب کنید.

√ همکاری با سایت های همکار و مرتبط: داشتن ارتباط با همکاران می تواند در مواقع لازم به ما کمک کند برای مثال اگر یکی از همکاران ما قصد داشته باشد، کارگاه آموزش طراحی سایت برگزار کند وب سایت ما خیلی هدفمند می تواند برای آن تبلیغات غیرمستقیم انجام دهد، او می بایست در قالب یک متن، کارگاه آموزشی خود را توضیح داده و در بخش اخبار یا مقالات وب سایت خود درج می نماییم، در این صورت مسلما او  نیز زمانی که ما یک آفر و یا پیشنهاد جدید داشته باشیم به کمک ما می آید. از آنجایی که در وب سایت های مرتبط بازار هدف ما وجود دارد این کار می تواند بازدهی بسیار زیادی برای ما داشته باشد.

با توجه به موارد ذکر شده و رعایت اصول بالا و همچنین ارائه محصولات و نمونه کارهای با کیفیت می توانید به پیشرفت بازاریابی و همچنین افزایش درآمد خود کمک کنید.

باید و نباید بازاریابی مقاله ای برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت خود

بازاریابی مقاله علم توسعه یافته ای نیست اگر به نویسندگی و کنار گذاشتن کلمات و جملات کنار یکدیگر علاقه دارید و از علائم نگارشی و گرامی هم اطلاعات زیادی دارید  پس شما چند قدم به حرفه ای شدن در این زمینه نزدیک شده اید البته کارهایی هم هست که باید از آنها خودداری کنید که به نبایدها معروف اند و در مقابل کارهایی هم هست که می خواهید روی مبحث بازاریابی مقاله ای بیشتر تمرکز کنید و جزء بایدها به شمار می روند.

بازاریابی برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت

در نتیجه جستجوی مقالات دیگر مثل نمونه قبلی تعداد زیادی از بایدها و نبایدهایی را که برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی موثر است را کشف  می کنید.هرچه دانش خود را در زمینه بازاریابی بیشتر کنید یاد خواهید گرفت تا از چه کارهایی خودداری کرده و چه کارهایی را انجام دهید.

بیایید اول از نبایدها شروع کنیم:

√ نباید متن خود را با عباراتی مانند ” مقاله زیر در مورد باغبانی است” ( یا هر اتفاقی که قرار است رخ دهد ) شروع کنید. همیشه با عنوان های چشم گیر و جذاب شروع کنید ، ایده شما مخاطب را جلب کرده و بیشتر علاقه مند می شوند تا در مورد مقاله ای که منتشرکرده اید بخوانند.
√ هیچ گاه مقاله خود را طولانی ننویسید.مقالات کوتاه قدرتمندتر هستند و اینکه خوانندگان مقاله خود را از دست بدهید هم کمتر اتفاق می افتد.
√ نباید مقاله خود را روی وبسایت ها بزرگ بنویسید. اگر باعث پیشرفتتان نخواهد شد از این کار خودداری کنید.خوانندگان شما به دنبال اطلاعات صحیح یا دقیق هستند این متن شخصاً برا ی من چه سودی دارد؟ آن ها به دنبال مطالب تکراری و کپی نیستند.
√ نباید کلمات و عبارات کلیدی را زیاد در مقاله خود قرار دهید.موتورهای جستجوی مختلف خیلی این روش را نمی پذیرند.
√ خوانندگان خود را با شروع جملات پیچیده یا بدون جواب و یا اینکه جایگاه آن را در متن خود مشخص نکرده اید گیج نکنید.

و حالا بایدها:

√ در مورد ایده هایی بحث کنید که آن را تجربه و یا امتحان کرده اید و حتی اینکه تجربه خود را با موضوع مشخص بیان می کنید همیشه در نوشته شما این مطلب نمایانگر می شود.
√ مقاله خود را بازخوانی کنید و دوباره آن را بخوانید و املاء و خطاهای گرامری آن را قبل از قرار دادن در اینترنت اصلاح کنید.
√ همیشه در کنار مقاله های خود اطلاعات مفید دیگر هم قرار دهید و سعی کنید به خوانندگان کمک کنید تا به مطالب دیگری که قرار می دهید نیز علاقه مند شوند.
√ به طور مرتب مقاله بنویسید و آن را در وب سایتها و کاتالوها  قرار دهید.
√ نباید مقاله خود را فقط یکجا قرار دهید در اینصورت خوانندگان زیادی  ازاطلاعات شما سودی نخواهند برد .
√ به آمار مقالات خود نیز توجه داشته باشید که منجر به ترافیک بیشتری برای شما می شود. باید مقاله های خاص خود را در معرض نمایش قرار دهید و آن ها را گسترش دهید.

و حالا چند قانون باید و نباید بازاریابی مقاله ای برای تبلیغ شرکت و یا وب سایت خود را مطالعه کرده اید. اگر به طور مناسب بازاریابی نکرده اید پس زمان را بیهوده تلف کرده اید اگرچه میتوانید بهترین مقاله ها را در دنیا بنویسید اگر مقاله ای را به طور درست ارائه نداده اید یا از نکاتی که در بالا به آنها اشاره کرده ایم پیروی نکرده اید وقت دیگران را هم هدر داده اید چرا به روش درست آن کار را شروع نکنید؟

راز کسب درآمد فوق العاده در اینترنت

راز بدست آوردن درآمد در تجارت الکترونیک و بازاریابی موفق در اینترنت یک عمل می باشد:

هنر تبدیل کردن بازدید کنندگان وب سایت به خریدار

بهترین و مفید ترین بازریابی که ما جدا از تبلیغات می توانیم  انجام می دهیم، جلب نظر بازدید کنندگان خود وب سایت مان برای خرید محصولات و یا دریافت خدمات از ما  می باشد.

ما می توانیم با طراحی سایت مناسب و گرافیک جذاب و همچنین توضیحات کافی در مورد محصولات خوب و جلب نظر اعتماد مشتری، مثلا با دریافت e نماد می توانیم بازدید کنندگان را تبدیل به مشتریان خود نماییم.

راز درآمد فوق العاده در اینترنت

برای افزایش فروش بهتر است از هم اکنون شروع نماییم.

نیاز به دانستن مطالب زیادی نداریم.

مطالب درآمد زایی از سایت را در این بخش مطالعه نمایید.

مطالب بهینه سازی سایت را نیز مطالعه نمایید.

حال فقط کافی ست اقدام به راه اندازی وب سایت و طراحی سایت در زمینه کاری دلخواه تان را شروع نمایید، و از آن کسب درآمد کنید.

البته برای آشنایی کامل با تجارت الکترونیک و مواردی که باید رعایت نماید، سفارش می کنم بخش مقالات تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتری و مطالب این بخش یعنی بازاریابی اینترنتی را به طور کامل مطالعه نمایید.

هدف ما از به اشتراک گذاشتن این مطالب با شما دوستان، پیشرفت و آگاهی مناسب شماست. شاید خیلی از همکاران از ارائه این مطالب به خاطر ایجاد رقیب برایشان خودداری کنند، اما ما از داشتن رقیب برای پیشرفت استقبال خواهیم کرد. زیرا باعث پیشرفت هر دو طرف خواهد شد.

لطفا شما نیز مطالب خود را با ما از طریق بخش نظرات و ایمیل به اشتراک بگذارید.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی همانگونه که از اسمش مشخص می باشد، پیدا کردن بازار هدف و مشتری می باشد.

در بازاریابی اینترنتی ما نمی توانیم مانند بازاریاب هایی که به مشتریان مراجعه می نمایند و توسط گفتار و رفتار خود مشتری را جذب می نمایند، عمل نماییم.

در بازار یابی اینترنتی مشتری با وب سایت ما در ارتباط می باشد و ارتباط ما از طریق مجازی با آنها برقرار می باشد. در بازاریابی اینترنتی ما باید بتوانیم با طراحی سایتی بهینه سازی شده و بهینه سازی سایت از لحاظ محتوا و سئو و طراحی قالبی گرافیکی و جذاب برای مشتری با مشتریان ارتباط برقرار کنیم.

همچنین برای معرفی وب سایت خود در بستر جهانی اینترنت، نیاز داریم که وب سایت ما توسط موتور های جست و جو، شناسایی شده باشد و نام و آرم تجاری و برند ما که نام وب سایت ما از آن گرفته شده است، در آن ثبت شده باشد.

ما با رعایت این نکات و مطالعه کامل مقالات بازریابی اینترنتی که در این بخش مطالعه می نمایید، می توانیم از طریق اینترنت بازریابی مفیدی برای وب سایت خود داشته باشیم.

در طراحی سایت خود باید توجه داشته باشیم که طراحی را به شرکت هایی که تجربه کافی در این زمینه دارند واگذار نماییم، تا وب سایت ما از لحاظ محتوا و سئو و هم از لحاظ ثبت در موتور های جست و جو در رتبه های اول قرار بگیرد. زیرا قطعا این کار باعث خواهد شد که ما بازار هدف خود را پیدا کنیم و به بهینه سازی سایت خود رسیده باشیم. یکی از شرکت های طراحی سایت که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است، شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا می باشد، که هم اکنون بسیاری از وب سایت های طراحی شده توسط این شرکت در رتبه های اول موتور های جست و جو که سر آمد آنها موتور جست و جو google می باشد، قرار دارند.

می توانید به نمونه وب سایت های طراحی شده این شرکت با کلیک در اینجا مراجعه نمایید و نام شرکت ها و زمینه کاری آنها را در موتور جست و جوگر گوگل سرچ نمایید تا رتبه آنها را در لیست پیدا شده ببینید. ضمنا لیست رتبه تعدادی از وب سایت های طراحی شده را با کلیک در اینجا تماشا نمایید.

مثلا کلمه دوربین مدار بسته را سرچ نمایید و اولین سایت پیدا شده در این زمینه با آدرس i-cctv.ir را پیدا خواهید کرد که از نمونه سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.