سئو-طراحی سایت

سئو-طراحی سایت

سئو-طراحی سایت

سئو-طراحی سایت

تفاوت تبلیغات و بازاریابی

بسیاری از افراد بازاریابی و تبلیغات را دو کلمه ی از هم جدا نمی دانند و از هر دو کلمه به یک منظور استفاده می کنند همچنین شناخت صحیح تفاوت بازاریابی و تبلیغات و بکارگیری صحیح هرکدام بر پیشرفت شما تاثیر گذار خواهد بود،بنابراین در این مقاله می خواهیم تا تفاوت تبلیغات و بازاریابی را بیان کنیم.این دو کلمه هر کدام به طور مجزا تاثیر بالایی در تجارت حرفه ی شما دارند در حالیکه مفاهیم متفاوتی از یکدیگر دارند.در زیر ابتدا به تعریف هر کدام از این دو کلمه می پردازیم سپس به معرفی مهمترین آن ها می پردازیم.

تفاوت تبلیغات و بازاریابی

بازاریابی عبارت است از فعالیت ها و آموزش هایی که باعث تشویق افراد به انتخاب محصولات و یا خدمات شما می شود،در واقع بازاریابی شامل بخش هایی کوچکتر مانند نحوه تبلیغات، شناخت مشتریان، پشتیبانی خدمات و محصولات و جذب رضایت مشتریان برای تشویق به همکاری مجدد با شما می شود. مجموعه این فعالیت ها شما را در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی یاری خواهد کرد.

تبلیغات نیز عبارت است از فعالیت هایی که به معرفی و نمایش خدمات یا محصولات حرفه ی شما به مشتریان کنونی و بالقوه است.با پرداخت پول و از طریق شرکتها و فرصتهای جانبی مانند سایتهای اینترنتی و بیلبورد را می توان به تبلیغات پرداخت.

بنابراین تبلیغات در عمل بعنوان بخشی از فرآیند بازاریابی عمل می کند و مستقل از آن نخواهد بود. وظیفه تبلیغات معرفی قسمت مشخصی از خدمات شما بوده و به معنی تعیین استراتژی های لازم برای نحوه، زمان و مکان معرفی محصولات است.
برای مثال تعیین نحوه تبلیغات شما در میان گزینه هایی مانند روزنامه ها، سایتهای اینترنتی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات محیطی، رادیو و تلویزیون برعهده بخش بازاریابی بوده و برنامه ریزی زمان نمایش و محل قرار گرفتن این تبلیغات را نیز شامل میشود. تبلیغات پرهزینه ترین بخش در بازاریابی است و به همین دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرض کنید که بازاریابی یا همان مارکتینگ را بعنوان یک کیک در نظر بگیریم، در اینصورت این کیک از برشهایی شامل شناخت بازار، شناسایی مشتریان هدف، استراتژی فروش، خدمات پشتیبانی، ارتباطات کاری، قیمت گذاری محصولات و تبلیغات تشکیل شده است. تبلیغات نیز یک برش از این کیک بوده و نقش مهمی در موفقیت شما دارد ولی برای دست یابی به بیشترین بازدهی هماهنگی کافی بین آن و سایر بخش های بازاریابی لازم است.
بنابراین فرآیند بازاریابی نیازمند صرف زمان و هزینه بوده و میزان بازدهی آن در درازمدت قابل اندازه گیری است.

چگونه در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشیم

تحقیقات نشان داده است که ۹۰ % از کاربران اینترنت وب سایتهای مورد نظر خود را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند و از این کاربران  از ۳۰ صفحه که در نتیجه جستجو نمایش داده می شود فراتر نمی روند.با در نظر گرفتن این مطلب براحتی می توان فهمید که چرا وب سایت شما با وجود طراحی سایت زیبا باید رتبه بالایی در این صفحات نتایج جستجو داشته باشد.
بدلیل اینکه ۹۰ % از افراد از موتورهای جستجو برای پیدا کردن مطلب مورد نظر خود استفاده می کنند این صفحات حاصله از جستجو مهم ترین صفحات در اینترنت به شمار می روند.

چگونه در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشیم

به طور کلی و گسترده مبحث سئو را می توان به ۲ گروه طبقه بندی کرد:لیست بندی یا طبیعی و آگهی که بابتش پول پرداخت کردید که معمولاً در قسمت Pay Per Click یا PPC خریداری شده اند.تقریباً ۸۰ % لیست هایی که در گوگل انجام می شود از طریق لیست عضوی می باشد نه از طریق لیست PPC  و به همین دلیل است که باید وب سایت خود را به طور طبیعی در صفحات جستجو به بالاترین رتبه برسانید  و این مورد حائز اهمیت است.بالابردن رتبه سایت خیلی سخت نیست.فقط بهینه سازی سایت خود را طوری انجام دهید که خیلی سریع و راحت در موتور جستجو قرار گیرد.

بهینه سازی موتور های جستجو یا SEO به فرایندی گفته می شود که سایت شما را طوری مدیریت می کند تا در برنامه موتورهای جستجو براحتی بالا آمده و دیده شود.SEO خیلی بیشتر حائز اهمیت است موتورهای جستجو سیستم های تحلیلی متنی می باشند بنابراین اگر صفحه وب شما حاوی عکس های زیاد باشد و متن های کمتری داشته باشد سایتتان خیلی رتبه بالایی نخواهد داشت.باید در صفحات مختلف عبارات/کلمات کلیدی خود را بنویسید.بنابراین اگر واژه “طرح تجاری” مورد نظرتان است باید یک صفحه با نام “طرح تجاری” داشته باشید و در آن صفحه متن های مرتبط با “طرح تجاری” را نیز یادداشت کنید.

برای من این موضوع خیلی معمولی بود اما از آن به بعد در زمینه SEO سالهاست فعالیت کردم اگرچه این تفکر که چرا افراد هنوز هم صفحات اصلی خود را خانه می نامند یا نام تجاری خود را روی قسمت عنوان تمامی صفحات سایت خود می نویسد مرا متعجب می کند کمرنگ نشده است.ممکن است صاحبان وب سایتها بدنبال کسب و کار خود هستند و وقتی در صفحات اول گوگل به آن بر می خورند برایشان رضایت بخش است.این موضوع فقط برای مشتریانی که نام کمپانی شما را می دانند خوب است که برای برند های معروفی مثل Agros یا Amazon هم بد نیست اما اگر سعی بر این دارید تا مشتریان خود را از طریق اینترنت پیدا کنید باید متن های سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

از جوانب دیگر بالا بردن رتبه سایت اعتماد و اعتبار است.هیچ فرقی با کسب و کارهای دیگر که به دنبال شهرت خوب و اعتماد هستند ندارد.دنیای مجازی را برای چند لحظه فراموش کنید ، در دنیای واقعی تجارتها از قبل بنا شده اند  نفوذ بیشتری نسبت به کسب و کارهای جدیدی  که راه اندازی شده است دارند مثل رستوران مورد علاقه خودتان، اگر رستوران جدیدی در انتهای خیابان محل سکونتتان افتتاح شده باشد شاید این شانس را نداشته باشید تا در آنجا غذا بخورید و یا به رستوران مورد علاقه تان می روید حالا اگر شنیده باشید که شهرت خوبی کسب کرده و غذاهای خوبی هم سرو میکند شاید تصمیم بگیرید تا آنجا را هم امتحان کنید.چنین مطلبی در مورد وب سایت هم صدق می کند به جز اعتمادی که از طریق الگوریتم بدست می آید.هر چه از سایت های (برتر) و قابل اعتماد لینک دریافت کنید گوگل بیشتر به شما اعتماد می کند واقعاً این موضوع اهمیت دارد زیرا وب سایت خوب به سایتهای غیر مرتبط یا بی ارزش لینک نمی شود.

یکی دیگر از جنبه های مرتبط با اعتماد کارهایی است که شرایط و ضوابط موتورهای جستجو انجام می شود.یعنی ایجاد لینک ها به طور طبیعی و استفاده از کلمات کلیدی بیش از اندازه می باشد.اضافه کردن ۵۰۰ صفحه در یک روز پیشرفت خوبی به شمار نمی رود.موتور های جستجو از وب سایتها انتظار دارند تا به آرامی گسترش پیدا کنند و چراغ اخطار آن ها به این معنی است که احتمالاً وب سایت شما را بد شناسایی کرده و شاید آن را جریمه کند.

بنابراین تنها راه بالا بردن رتبه خود انجام هر کاری است که موتورهای جستجو آن را می پذیرند یعنی وب سایت هایی را راه اندازی کنید که بتوان براحتی آن ها را هدایت کرد( بنابراین کاربران و افرادی که جستجو می کنند بتوانند به راحتی هر صفحه را پیدا کنند) محتوی جالب و مرتبط بسیار زیادی داشته باشد و لینک های قابل اعتماد هم در آن وجود داشته باشد طراحی وب سایت خود را با دیدگاه خود در اینتریت به بهترین شکل ارائه دهید و نباید دچار اشتباه شوید.

نکاتی برای پیشگیری از ایجاد اشتباه در بهینه سازی سایت

در این مقاله می خواهیم شما را با نکاتی برای پیشگیری از ایجاد اشتباه در بهینه سازی سایت آشنا کنیم .
همانطور که قبلا در مقاله ی خطر سئوی زیاد برای سایت گفته شد رعایت نکردن یکسری موارد باعث پایین آمدن رتبه سایت در موتورهای جستجو می شود در این مقاله سعی شده تا شما را با چند توصیه ساده از اشتباهات معمول آشنا کنیم.

پیشگیری از ایجاد اشتباه در بهینه سازی سایت

  • استفاده از فایل های robots txt


با توجه به اینکه از فایل های robots txt برای بدست آوردن کنترل کامل بر روی داده هایی که توسط موتورهای جستجو لیست می شوند بنابراین اجرای این فایل از قرار گرفتن وب سایتهای ناخواسته در لیست رتبه بندی جلوگیری می کند . توجه داشته باشید که فایل robots txt همیشه در صفحه اصلی وب سایت قرار دارد و به راحتی در دسترس موتور جستجو می باشد .

  • عدم استفاده بیش از حد از جاوا اسکریپت


از آنجاییکه ربات ها ی جستجو قادر به درک کدهای جاوا اسکریپتی نیستند هنگامیکه در متن وب سایت شما چند خط از کد جاوا اسکریپت را شامل باشد رباتها کل متن را مسدود خواهند کرد بنابراین سعی کنید استفاده از جاوا را به حداقل برسانید و در شرایطی که ناچار به استفاده از جاوا شدید می توانید از یک فایل خارجی برای جاوا استفاده کنید .

  • استفاده از کلمات کلیدی طولانی


با توجه به اینکه وب سایت های بیشماری با رقابت بالا در فضای مجازی هستند انتخاب کلمات کلیدی کوتاه نیاز به زمان بیشتری دارد تا برای رقابت بین بیست رتبه اول کلمات کلیدی قرار گیرد بنابراین سعی کنید در کلمات کلیدی از کلمات کلیدی طولانی تر هم استفاده کنید همچنین در انتخاب کلمات کلیدی طولانی تر می توانید از نام محصولی خاص،نام تجاری و یا نام شهر نیز استفاده نمایید .

  • عدم استفاده از فلش در طراحی سایت های بهینه


استفاده از فلش در طراحی سایت برای موتورهای جستجو خوشایند نمی باشد و این ربات ها سایت های حاوی فلش را دوست ندارند زیرا قادر به خواندن متون فلش نیستند بنابراین استفاده از فلش در طراحی سایت باعث کاهش رتبه بندی وب سایت شما می شود . اگر وب سایت شما فلش محور است می توانید از نسخه ی متنی html استفاده کنید .

  • استفاده و حفظ ساختار یکنواخت آدرس URL


برای استفاده و حفظ ساختار یکنواخت آدرس URL در سایت های داینامیک باید به تغییر ساختار آدرس خود بپردازید ، حفظ ساختار در رتبه بندی صفحات  به موتورهای جستجو کمک می کند . وب نوشته های سیستم عامل مانند wordpress گزینه هایی برای permalink ارائه میدهد . برای داشتن و سفارش یک وب سایت داینامیک میتوانید آدرس خود را در htaccess فایل دوباره نویسی انجام نمایید .

  • عدم پیوند با لینک هایی با کیفیت پایین


با توجه به اینکه ایجاد لینک در بهینه سازی سایت بسیار تاثیرگزار است برای لینک دادن باید به وب سایت های معتبر و با کیفیت بالا لینک شود در غیر این صورت اعتبار سایت شما کاهش پیدا خواهد کرد و در بعضی موارد منجر به مسدود شدن سایت در موتورهای جستجو می شود .

  • ایجاد رقابت هوشمند


قبل از شروع بهینه سازی سایت از سایت های رقابتی که در لینک های اولیه موتورهای جستجو هستند بازدید کنید و ببینید که چند وب سایت با یک کلمه کلیدی مشابه با هم رقابت می کنند ؟ چند سال سابقه ی کاری دارند ؟ چه تعداد بک لینک پشت وب سایت های صفحه اول رتبه بندی وجود دارد ؟ کدام رسانه اجتماعی توسط سایت های رقیب استفاده می شود ؟

  • امکان استفاده از آنالیز گوگل


شرکت گوگل در سال 2010 طرح افزایش ترافیک وب ، conversion rate و همچنین تجزیه و تحلیل داده ها را اجرا کرد و انقلابی در ارائه ابزارهای رایگان به وجود آورد بنابراین شما می توانید اطلاعات مربوط به آمار و نحوه بازدید از سایت را به صورت XML ,CSV ذخیره نمایید همچنین گوگل قابلیتی را برای افرادی که از سرویس AdWord استفاده نمی کنند فراهم آورده تا بتوانند بصورت رایگان با افزودن یک کد جاوا در سایت خود، در سیستم گوگل آنالیز عضو شوند .

  • ایجاد مطالب جدید


همانطور که در سایر مقالات گفته شد استفاده از مطالب تکراری بسیار در رنکینگ سایت اثر منفی می گذارد و موتورهای جستجو اینگونه سایت ها را مجازات می کند . وارد کردن مطالب جدید به جذب مخاطب و افزایش اعتبار در موتورهای جستجو می شود .

  • استفاده هدفمند از کلمات کلیدی


اگر در انتخاب کلمات کلیدی از کلمات نادرست استفاده کنید رنکینگ سایت خود را کاهش دادید همچنین انتخاب کلمات کلیدی مناسب می تواند باعث افزایش و یا کاهش ترافیک در موتورهای جستجوی بهینه سازی باشد. بهترین کمک برای دریافت پیشنهاد کلمات کلیدی مناسب، به طور مثال ابزار جستجو براساس کلمات کلیدی گوگل میتواند کمک به سزایی برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت شما باشد .

با استفاده از موارد بالا در اصول سئو می توانید در روند افزایش ترافیک سایت و جذب مشتری بپردازید .

تکنیک های آسان و بدون هزینه سئو

در این قسمت می خواهیم تا شما را تکنیک های آسان و بدون هزینه سئو آشنا کنیم . همانطور که در مقاله های قبل گفته شد رعایت اصول سئو و انجام آن فرایندی زمان بر می باشد و بیشتر افرادی که بودجه ی کافی ندارند نگران بازاریابی آنلاین خود هستند ، درحالی که فرایند سئو نیازی به هزینه ی بالایی ندارد و این فرایند بیشتر نیازمند تجربه می باشد.

تکنیک های آسان و بدون هزینه سئو

با استفاده از تکنیک های آسان و بدون هزینه سئو می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید و افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب نمایید . در زیر به این موارد اشاره می کنیم :

ایجاد متن ها و مقالات جدید

با توجه به گسترش روز افزون تعداد سایت ها و همچنین افزایش رقیب در بستر وب تولید محتوای با ازش و منحصر به فرد یک ضرورت به شمار می رود تا سایت شما نسبت به بقیه وب سایت ها متمایز باشد .

افزایش ارتباط با سایر وبلاگ ها و وب سایت ها

پس از ایجاد متن ها و مقالات جدید و خلاق می توانید متون خود را با سایر وبلاگ ها و وب سات ها مبادله کنید یکی از بهترین کارها در ایجاد ارتباط با سایر وب سایت ها استفاده از پست مهمان می باشد زیرا از مزایای پست مهمان به دست آوردن لینک های هم مرز می باشد به عبارتی یعنی لینک هایی که به سایت شما وارد می شود . برای رسیدن به این سطح، ابتدا باید با سایت ها و وبلاگ هایی که به نوعی با شما همکار هستند ارتباط برقرار نمایید؛ با حال و هوای محتواهایی که تولید می کنند آشنا شوید و سپس خودتان با پست مهمان به آنها سرویس دهی کنید . در این بین ممکن است از مشاهده فعالیت ها و محتواهای تولید شده از سوی دیگران، ایده های بکری به ذهن تان برسد که بعضاً ممکن است بسیار ارزشمند و کاربردی باشد .

ارتباط با همکاران
شما می توانید در شبکه ها اجتماعی (مانند:فیس بوک،توییتر،گوگل پلاس،لینکدین و..) پبت نام کرده و با سایر شرکت ها و افرادی که در زمینه ی کاری شما فعالیت می کنند همکاری کنید و آن ها را دنبال کنید . برای پیدا کردن افراد مرتبط ، می توانید از ابزارهایی همچون FollowerWonk یا WeFollow.com استفاده کنید .

اشتراگ گزاری محتوای مناسب
پس از طراحی سایت شما می توانید در سایر سایت های همکاران و همچنین انجمن های گفتگو چرخی بزنید و محتواهای مناسب و مربوط به حرفه ی خود را انتخاب کنید  و در فواصل مناسب در شبکه های اجتماعی بازنشر نمایید . انجام این کار دو مزیت دارد اول اینکه شما در صنعت خودتان به تدریج شناخته می شوید و دوم اینکه با جستجو در منابع اطلاعاتی مربوط به کسب و کار خود، ایده ها و الهامات جدیدی برای خلق محتواهای سودمند به ذهن تان خطور می کند و شما می توانید با تهیه و انتشار آنها در سایت خود، هم رتبه وب سایت تان را ارتقاء دهید و هم از این محتواها در «بازاریابی محتوا» بهره ببرید .

تعامل داشته باشید
ایجاد ارتباط با سایر وب سایت ها و گذاشتن کامنت در سایت ها نیز می تواند در سئو موثر باشد زیرا به تازگی فرایند سئو به بازاریابی محتوا و ایجاد تعامل و برقراری ارتباط نظر دارد.تعامل باعث می شود سایت شما نزد موتورهای جستجو و کاربران شناخته شود .

آنالیز کلمات کلیدی
انتخاب کلمات کلیدی مناسب همیشه و در هر وب سایتی بسیار موثر است و همچنان اهمیت و تاثیرگذاری خود را در سئو حفظ کرده استبر خلاف گذشته ، آنالیز کلمات کلیدی باید بر به دست آوردن فقط چند کلیدواژه قوی ( که بر سر آنها رقابت شدیدی صورت نمی گیرد ) متمرکز شود .

در شبکه های اجتماعی مطلب بنویسید
ورود مطالب جدید،برطرف کردن عیب ها و راهنمایی های سودمند بسیار ارزشمند می باشد .Hubpages و Squidoo دو مکان آنلاین ارزشمند برای بازاریابی محتوا و به دست آوردن لینک های هم مرز (Inbound Links) محسوب می شود از آنجاییکه این صفحات معمولا رتبه و رنک بالاتری در گوگل بدست می اورند ورود مطلب در شبکه های اجتماعی می تواند موثر باشد .

اجتماعی شوید
تعدادی از شبکه های اجتماعی را یادداشت کنید و به اشتراک گذاری لینک ها ، پست ها و مقالات مفید بپردازید انجام این کار نیاز به زمان دارد .می توانید از بزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی از قبیل HootSuite و Sendibleh استفاده کنید که فرایند رصد و به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی را تسهیل می نمایند .

تکرار موارد بالا
از آنجاییکه سئو فرایندی زمان بر است انجام تکنیک های بالا نیاز به زمان و حوصله دارد شما می توانید برای پیاده سازی تکنیک های بالا از کارشناسان سئو استفاده کنید . تمام موارد بالا را می توان در سه مرحله نام برد:بهینه سازی ، تکرار و بهینه سازی سایت .
بنابراین پس از رعایت تکنیک های بالا در سایت خود می توانید سئو سایت خود را بالا ببرید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

10 راهکار مفید و مورد استفاده در گوگل آنالیتیکس

از ویژگی های بسیار کاربردی قابل تنظیم در گوگل آنالیتیکس می توان به دسترسی به ریز محتوا و اطلاعات دسترسی پیدا کرد.
در اینجا ما به گردآوری همزمان بخش های انتخابی گزارشات، منوهای داشبوردی و سایر ویژگی های حرفه ای برای کمک به سئوی بهتر سایت شما می پردازیم.
آنچه که شما نیاز دارید تنها پیروی از این یافته هاست. شما می توانید تنها با یک کلیک و دانلود اطلاعاتی که در ادامه می آید 3 کار مهم انجام دهید. در وقت خود برای سئوی بی هدف صرفه جویی کنید، تمامیت سئوی ابزاری از طریق گوگل وبمستر را فرا بگیرید و همچنین از تلاش بیهوده و زمان بر برای سئو از راه های مختلف بکاهید.
تنها کاری که کافیست انجام دهید، کلیک کردن بر روی لینک ها و دانلود فایلهاییست که در ادامه می آید. زمانیکه به پروفایل خود در گوگل وارد شدید، از هیچکدام از این فایلها نگذرید. این روش، برای اولین بار در تارنمای طراحی سایت شرکت طرح و پردازش مبنا برای شما آورده شده است. دقت کنید که ممکن است در صورت لوگین شدن با آی پی کشورمان، دچار مشکلاتی نظیر اخطار و متصل نشدن به فایل مورد نظر شوید.

گزارشات سفارشی

اگرچه که چنین بخشی در گوگل آنالیتیکس وجود ندارد اما کمک رسان خواهد بود. ساخت گزارشات سفارشی، یکی از راحت‏ترین کارهاست. این گزارشات می توانند بسیار با ارزش باشند. ما یک راهنمای سریع برای چگونگی ساخت یک گزارش سریع برای شما داریم. اما اگر بخواهید خودتان هم می توانید فایل های آمادۀ موجود در اینترنت را نصب کرده و طبق اصول کاری خودتان ویرایش کنید. (اگرچه که چنین چیزی پیشنهاد نمی شود) با ما تماس بگیرید!

گزارش سئو

این یکی را جیمز گورد تهیه کرده و بسیار موثر برای سئو شدن از طریق کلمات کلیدی، صفحات آگهی و معیارهای تجارت الکترونیک است.

گزارش دنباله دار سئو را دانلود کنید.

گزارش سئو

تحلیل واژگان کلیدی

این نوع گزارش محبوب ترین واژگان کلیدی را نمایش می دهد و به دنبال همان ها می رود (البته به غیر از آنانی که گوگل اطلاعاتی درمورد آنها نمی دهد). همچنین متریک‏های متفاوتی نظیر اعتبارات تبدیلی، اهداف تکمیل شده و زمان بارگیری که صفحه را نشان می دهد. برگه های دیگر نیز متریک‏هایی چون عملکرد کلی سایت و اهداف آن را نشان می‏دهند.
گزارش تحلیل واژگان کلیدی را دانلود کنید.

تحلیل واژگان کلیدی

گزارش کلمات کلیدی ناشناخته

این گزارش کلمات کلیدی شناخته شده را دسته بندی و فیلترمی کند و به نمایش در می آورد. هدف نهایی این کار دریافت بازدید بیشتر از راه ایجاد ترافیک هدفمند و سالم است. و هدف اصلی برآورد میزان درآمد از یک محصول، میزان بازدید و تعداد موجودی محصول است.
شما باید وارد بخش این گزارش شده و آنها را بر اساس کلمات کلیدی که برایتان مهم و شناخته شده هستند و می خواهید با آن ها شناخته شوید تغییر دهید. همانطور که در تصویر گرفته شده (اسکرین شات) زیر می بینید، ما اولین واژه را قفل کرده ایم اما باید آنهایی را هم که تنها یک خط تیره دارند و یا شبیه آن هستند حذف کنیم. حسابداران، فروشگاه داران و در کل کسانیکه به صورت مرتب به تجارت و کسب و کار مشغولند، استفاده کنندگان دائم این گزارش خواهند شد.
گزارش واژگان کلیدی شناخته نشده را دانلود کنید.

کلمات کلیدی ناشناخته

گزارش صفحات 404

این بخش توسط پیتر مینیرتزهاگن ایجاد شده که شما باید خودتان آن را تکمیل کنید اما این می تواند بسیار موثر در شناسایی و رفع مشکلات مربوط به خطاهای 404 باشد. در اسکرین شات زیر نحوۀ تنظیمات این گزارش آورده شده است. ببینید چطور می توان یک خطا را عیب یابی کرد.

صفحات 404

گزارش تفکیک هدف در سئو

یک پکیج آماده از تمام معیار‏های سئو. این گزارش را دانلود کنید.

تفکیک هدف در سئو

گزارش سایتهای رجوع شده

این گزارش توسط آنا لوییس درج و منتشر شده؛ و به مدیر یک سایت تمام اهداف و اعتبارات گفتمانی را جهت کمک به یافتن ارزش لینک هایی که دریافت کرده (به نوعی بک لینک) مشخص می نماید. این گزارش را دانلود کنید.

سایتهای رجوع شده

گزارش تحلیل لینک ها

این گزارش توسط سئوبوک تهیه شده و شما را قادر می سازد تا لینک هایی که بیشترین ترافیک را به سوی سایت شما می فرستند شناسایی کنید، تعداد بازدیدها را بیابید و بعدتر را پیش بینی کنید. گزارش تحلیل لینک ها را دانلود کنید.

تحلیل لینک ها

کدام کلمات کلیدی هستند که به بازدیدکننده به سوی مطلب شما می فرستند؟

این گزارش وظیفۀ پالایش واژگان کلیدی و نمایش بازدیدکنندگان و همچنین پیش بینی مقدار ارتقای سایت شما را دارد. دیگر وظیفۀ آن قادر ساختن شما برای کنترل نظرات، هدایت ترافیک به سایت و همچنین اعمال محدودیت در موضوعات معمول است.
شما همچنین می توانید از طریق پیوند مورد نظر برای ویرایش کلمات کلیدی خود استفاده کنید. گزارش کلمات کلیدی غیر برند را دانلود کنید.

کلمات کلیدی ارسال کننده بازدید

داشبورد سئو

مجددا گزارشی از آنا لویس از بلاگ معروف کوزای که به شما معیارهای جستجوی سازمان یافته را نشان می دهد. این معیارها عبارتند از: کارایی کلمات کلیدی برند شده/نشده، صفحات تبلیغاتی ویژه و موارد دیگر. تعداد زیادی از این معیارها را در این تصویر به صورت کلی ببینید. داشبورد سئو را دانلود کنید.

داشبورد سئو